Doorgaan naar artikel
✓ Vandaag besteld is vandaag verzonden ✓ Bestel vandaag en ontvang gratis verzending
✓ Vandaag besteld is vandaag verzonden!

Helpcentrum

Bekijk hier onze meest gestelde vragen. Heb je nog andere vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice op het email service.zidaro@hotmail.com

Bestellen

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Je kunt bij zidaro.nl gebruik maken van de veiligste en meest gebruikte  betaalmethodes van Nederland en België: iDeal, Bancontact, Belfius, CBC/KBC, PayPal en Creditcards.
.
Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?
.
Om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, wordt deze normaliter dezelfde dag nog verstuurd na het plaatsen van de bestelling. Is het pakketje al onderweg, dan kunnen helaas niks meer aanpassen of de bestelling annuleren.
Wil je weten of je je bestelling nog aan kan passen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kwaliteit 

Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?

We streven er natuurlijk na om producten in perfecte staat bij jou thuis te leveren, echter kan er soms tijdens het transport iets misgaan waardoor het pakketje beschadigd aan kan komen. Als dit gebeurt verzoeken wij om contact op te nemen met onze klantenservice via de mail en een foto/video te sturen waaruit blijkt dat het product is beschadigd. Wij zullen kosteloos direct een nieuw product opsturen.

Hoe garanderen jullie de kwaliteit van de producten?

Wij werken enkel met de beste ontwikkelaars en leveranciers ter wereld, die aan alle lokale keurmerken voldoen. Door goede contacten en korte lijntjes met onze leveranciers, kunnen wij de kwaliteit van alle producten garanderen - daarom mag je als klant je producten ook altijd binnen 14 dagen retourneren als je niet tevreden bent.
.
Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan tijdens het transport, waardoor een product alsnog defect aan kan komen. Als dit gebeurt, raden wij aan om even contact op te nemen met onze klantendienst via service.zidaro@hotmail.com

Retourneringen

Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe werkt dat?

Je kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren voor een terugbetaling, op voorwaarde dat de goederen in dezelfde staat verkeren als bij ontvangst.

De terugbetaling omvat de volledige kosten van de aankoop, exclusief eventuele verzendkosten. De verzendkosten voor het retourneren van het artikel worden niet terugbetaald en zijn voor de koper.

Neem contact met ons op om uw retour aan te melden via: service.zidaro@hotmail.com

Download vervolgens het retourformulier via deze link

Voor meer informatie kunt u terecht op de "Ruilen & Retourneren" pagina.

Wanneer krijg ik het geld terug van mijn geretourneerde bestelling?

Wanneer je je bestelling retour hebt gestuurd vragen wij om een bewijs te sturen van het teruggezonden product (zoals een foto van de track & trace). Wanneer we deze hebben ontvangen, zullen we de terugbetaling direct uitvoeren. Afhankelijk van je bank kan het tot 7 werkdagen duren voordat je het geld op je rekening ziet staan.

Verzending

Zijn de verzendkosten altijd gratis?

De verzendkosten zijn vanwege onze tijdelijke promotie inderdaad gratis naar alle adressen binnen Nederland en België.

Hoe worden de pakketen verstuurd?

Alle bestellingen worden geleverd door de meest bekende postdiensten van Nederland en België. Voor Nederland betekent dit dat we gebruik maken van PostNL of DHL en voor België maken we gebruik van Bpost of DHL.

Wat zijn jullie levertijden?

Alle producten worden in principe binnen 24 uur na bestellen door ons verwerkt en op de bus gedaan. Omdat niet alle producten op voorraad zijn, kan het gebeuren dat uw pakket direct vanaf onze leverancier worden verstuurd, waardoor deze leveringen iets langer kunnen duren dan u gewend bent. Onze maximale leveringstermijn is 30 dagen.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Je kunt zelf kijken waar je pakket op dit moment is via onze tracker, die kun je vinden via deze link aan de hand van je ordernummer & emailadres of aan de hand van het tracking nummer. De uiterlijke levertermijn is 30 dagen en moesten deze 30 dagen voorbij zijn, raden wij aan om even contact op te nemen met onze klantendienst via service.zidaro@hotmail.com